28 Temmuz 2013 Pazar

I HEAR YOUR VOİCE...%100 TAVSİYELİ himmel hüm

0 yorum

Baş rollerde oynayan iki yakışıklı erkekde aslında Secret Garden'dan tanıdığımız kişiler. Lee Jong Suk ve Yoon Sang Hyun. Bayanları soracak olursanız ilk defa görüyorum. Ama görür görmez ikisinide rollerine çok yakıştırdım.

Dizi zamanımızdan 10 yıl öncesine ait bir kaza ile başlıyor.Park Soo Ha ve babası arabayla yolda giderken bir tır onlara çarpıyor. Bu tırın şöförü ise intikam yemini etmiş olan Min Joon Guk. Çarptığı kişilerin hala ölmediğini gören bu iğrenç, pis (içimden sövmek geliyo napıyım) Min Joon Guk arabadan inerek küçük Soo Ha nın gözleri önünde babasını linç ederek öldürüyor.Bu olayın iki şahidi var. Sizce kimler? Doğru tahmin başroldeki bayan oyuncularımız Jang Hye Sung ve Seo Do Yeon. İşte kader yine ağlarını örmeye başladı.

Bu arada önemli bir şeyi unutuyordum neredeyse. Park Soo Ha bu olaydan sonra insanların gözlerine bakarak ne düşündüklerini duyabiliyor.

Kaderlerinin birleştiği asıl yer mahkeme... Babasının katili mahkemede tam suçsuz bulunacakken Jang Hye Sung'un şahitliği ve çektiği fotoğraf sayesinde Min Joon Guk hapse giriyor ve 10 yıl sonrası için intikam yeminleri ediyor.

Park Soo Ha kendisini kurtaran bu sevimli kıza bir söz veriyor... "Seni koruyacağım."

10 yıl sonrasında 9 yaşındaki Park Soo Ha büyümüş 19 yaşında herkesin zihnini okuyan bir lise öğrencisi olmuştu.
10 yıl sonrasında başı hep dik olan Jang Hye Sung bir kamu avukatı olmuştu.
10 yıl sonrasında şahitlik yapmaya dahi korkan Seo Do Yeon bir savcı olmuştu.
10 yıl sonrasında içi intikamla dolu olan Min Joon Guk tahliye olmuştu.

Diğer avukat Cha Kwan Woo ise olaya sonradan girenlerden ama onun da zamanla Avukat Jang 'a aşık olması kader ağına takıldığı anlamına geliyor.

"O günden beri, benim dünyamda iki tür ses yankılanıyor. Biri herkesin duyduğu sesler, diğeri ise sadece benim duyabildiğim sesler..."



Park Soo Ha ilk aşkı olan ve babasının katilinin cezasını çekmesini sağlayan Avukat Jang'ı her yerde arar. En sonunda tesadüf eseri karşısına çıkar avukat. İlk izlenimleri Soo Ha için hayal kırıklığıdır. Ancak sonra bu kadına ölesiye bağlanacak...



Bu kamu avukatlarının durumuna gelelim bir de... Kimsenin istemediği, suçsuz bulunma şansının %1 olduğu durumları birlikte çözmek için bir takım olacaklardır. Daha sonra bu ikili bir aşk üçgeni ya da dörtgeni diyelim herneyse ona düşecek.




İşte böyle.
Bu arada Secret Garden da Lee Jong Suk ve Yoon Sang Hyun u hatırlamayanlara bu: 
Lee Jong Suk 'un rolü bir gaydi. Yoon Sang Hyun ile bu konu hakkında konuşuyorlardı hep ve Yoon Sang Hyun sürekli kendii Lee Jong Suk ile kıyaslayıp onu kıskanıyordu.

25 Temmuz 2013 Perşembe

İlk MİM'im :)) ChoiMinHo

2 yorum
Mim nedir?Bilen varsa lütfen bana açıklasın :) Nasıl yazıldığını bilmediğim şu şeyi şuan ilk defa yazıyorum hadi hayırlısı :)) Bu arada bu ilkimi Zeliha'ya(heaven zls)  borçluyum teşekkürler Zeliş :)

Ben kimim?
Bu çok zor bir soru olmuş aslında çünkü kendimi tanıtmada pek iyi değilimdir :) Ama cevaplamak zorunda olduğum için bir iki şey yazmak zorundayım ve yazarken de birazcık himmel hüm'den kopya çekmek zorundayım :) Ben aynı onun gibi dersleri sevmemekte olan ve kötü bir düşüş yapan kişiyim...

Blogumuzun adı nereden geliyor?
Adını üç arkadaş koyduk... Biran önce blogumuzu açmak için hemen adını bulmamız gerekiyordu bizde aklımıza gelen ilk şeyleri yazdık :))

Blogu açmaya nasıl karar verdik?
Arkadaşlarla dışarı çıktığımızda konuşmuştuk. Benim ve kızların zaten hiç blogu yoktu hepimizin ilk hevesle açtığımız blogumuzdu :)

Niçin Kore ile ilgili bi blog?
Neden mi?? Kore benim her şeyim ♥ O ülke için oppalar için yapmayacağım şey yoktur herhalde :) Himmel hüm'ün de dediği gibi Biz Kore'ye gidicez inanıyoruz :))

Nelerden hoşlanırım?
Kore ile ilgili olan her şey benim ilgi alanımdır :) Özellikle dilleri... Beni içine çekmeyi başarmış bir dil :) Fotoğraf çekmeyi çok severim ama hiç sırf fotoğraf çekmek için bi faaliyet yapmadım :)

Vazgeçilmezlerim?
Oppalarım ve Kore dizilerim :)

Gıcık olduğum şeyler?
Kore'deki kız grupları :( Aslında pek gıcık olmam ama hiç sevmem (bazı şarkılarını dinlerim)  :/

Mimler?
Yukarıda dediğim gibi ne olduğunu dahi bilmem. Bir daha yapar mıyım Allah bilir :)

heaven zeliş --> http://heavenzls.blogspot.com/
Başka da yok :( Umarım yazdığım mimimi beğenirsiz :))

Hmm... Mim mi?

0 yorum
İşte benim ilk mimim.(himmel hüm)  Beni daha önce mimleyen arkadaşım Zeliha'ya (heaven zls) teşkürler...

Ben kimim?
Ben mi?? hmm. Düşündümde ben materyalizme karşı savaş açmış, kendi çapında çalışmalar yapan, dersleri sevmemekle birlikte büyük düşüşler yapan genelde fırsatçı biriyim. Napalım acı ama gerçekler...

Blogumuzun adı nereden geliyor?
Aslında bilmiyorum... Blogun adını koyan ben değil diğer arkadaşlarımdan biriydi. Ben o sıralar abim gelirde face'mi yakalar diye internete girememiş diğerlerinin koymasını beklemiştim.

Blog açmaya nasıl karar verdik?
hmm. Aslında kızlarla gezmeye çıktığımızda bi kafede otururken hadi bizde açalım dedik ve açtık. ^_^

Niçin Kore ile ilgili bi blog?
Çünkü bir gün Kore'ye gidicez. İnanıyoruz. Kore bizim için bi tutku.

Nelerden hoşlanırım?
Bir sürü şeyden. Başta Kore dizileri, sonra kitap okumak ki bununla ilgilide bir blogum var. Keman çalmaktan da hoşlanırım ama dinleme taraftarıyım açıkcası, müzik hayatımın vazgeçilmesi. Heee bide ben sanırım inek katagorisine giriyorum ama bilimsel araştırmalara bayılırım.

Vazgeçilmezlerim?
Oyuncak ayım Bibo ve kütüphanem.

Gıcık olduğum şeyler?
Benden daha zeki birinin havası, merhamet. (fazla acımasızım belki de burcumdan kaynaklı bilmiyorum.)

Mimler???
Daha kime mim yapacağımı nasıl yapıcağımı doğru düzgün bilmiyorum ama hadi hayırlısı...

heaven zls >> http://heavenzls.blogspot.com/
başka....??
kübra yılmaz >> http://kitabaaciz.blogspot.com/
başka sanırım yok gibi galiba hı neyse burda bitti...

16 Temmuz 2013 Salı

YILDIZLAR TOPLULUĞU SHINee - ChoiMinHo

4 yorum
SHINee SHINee SHINee... Benim en ama en çooook sevdiğim Güney Kore grubu :) Bu grubu ilk olarak Hello şarkısı ile tanıdım ve bir zaman sonra kendimi SHINee'ye adadım :) Grup üyelerinin hepicini çoooooook seviyorum. Onew, Jonghyun, Key, MinHo, Taemin hepsi birbirinden tatlı.... :)

SHINee 25 Mayıs 2008 yılında SBS'in Inkigayo programında ''Noona Neomu Yeppeo'' şarkısıyla çıkış yaptılar. SHINee çıkışından bu yana iki albüm, üç mini albüm ve çeşitli single'lar yayınladı. Konser turları düzenlediler (ama hala Türkiye'ye gelemediler...Beklicem bir gün gelicekler) ve kendi reality show'ları onların yıldız olmalarını sağladı. 2011 Mayıs'ta Replay single'ının Japonca versiyonunu çıkararak Japonya'da çıkış yaptı.







   Ve grubumuzun lideri Lee Jin Ki, sahne adı olarak 
daha çok Onew'i kullanır. 14 Aralık 1989 doğumludur.Grubumuzun en büyük üyesidir. Grubun lideri ve ana vokalistidir. 
     Ben Onew'in en çok sesine hayranım :) Sesi, sanki insanlar grip olur da o ses çıkar ya aynı onun gibi :) 








                                                                                         Grubumuzun diğer üyesi olan Kim Jonghyun, sahne adı olarak Jonghyun'dur. 8 Nisan 1990 doğumludur. Grubun lider vokalistidir.
  Ben Jonghyun'un en çok saçlarını beğeniyorum. Saç kesimi ve rengi güzel. Ona çok yakışmış :)











  
  
  
  
  Grubumuzun diğer üyesi olan Kim KiBum, sahne 
adı genel olarak Key'dir. 23 Eylül 1991 doğumludur.
Gruptaki ikinci ana vokalist ve rap yapanlardan biridir.
  Ben Key'in en çok çocuksu görünümünü seviyorum.Çok şeker bi yüzü var dimi :) Key'in şuan ki saç şeklini ona çok yakıştırdım kesinlikle hep böyle olmalı :) Key eğer beni duyuyorsan sana bir iltifat hep böyle kal çünkü çoook tatlısın :)  




   İşte grubumuzun benim için en değerli olan üyesi Choi Min Ho, sahne adı MinHo'dur. 9 Aralık 1991   doğumludur. Key'den ay küçüktür. Grubun ana rapçisi ve vokalistidir. Ayrıca şarkılarında birkaç tane rap yazmıştır.
  Benim için MinHo, hayatımdaki en önemli kişilerden biri :) Onu çooook ama çooook seviyorum. Onun o konuşması, duruşu, mimikleri, şarkı söylemesi daha sayamadığım bir sürü halleri beni benden alıp götürüyor. MinHo ilk olarak Hello klibinde dikkatimi çekti. Allah'ım dedim bu çocuk kim? Ona o kadar çok dikkat etmişim ki hemen onu araştırmaya başladım :) Sonra onu To The Beautiful You dizisinde izledim ve ona orada daha çok bağlandım :) En büyük hayallerimden biri Türkiye'ye gelir ve onu görürüm (İnşallah gelir o kadar çok dua ediyorum ki...)



  Grubumuzun en son üyesi olan Lee Taemin, sahne adı Taemin'dir. 18 Temmuz 1993 doğumludur. Grubumuzun en küçük üyesidir. Grubun lider dansçısı ve ikinci ana vokalistidir. 
  Ben grupta ilk olarak Taemin ile tanıştım. Yani bir dergi de görmüştüm. Ben Taemin'in en çok şu özelliğini seviyorum falan demicem çünkü diğer grup üyelerine saydığım tüm özellikler neredeyse Taemin'de var :) Ama tüm özelliklerin onda olması grupta en çok onu seviyorum anlamına gelemez çünkü MinHo'yu kimse geçemez :)




Vee sırada SHINee'nin çoook ama çoook tatlı olduğu fotoğraflar :))






14 Temmuz 2013 Pazar

SAKIN YAKALANMA!!! CİTY HUNTER HER YERDE... himmel hüm

2 yorum
City Hunter...Şehir avcısı... İlk başlarda bu diziyi izlememeye karar vermiştim.
Ama daha sonra sadece ilk bölümünü izleyip hemen kararımı değiştirdim...Aman
Allah'ım!!! Ne güzel bir diziydi bu...Şimdi gelin beraber gözden geçirelim diziyi.
Dizinin başrol oyuncusu Lee Min Ho...Bu dizide inanın diğer tüm oynadığı dizidekilerden çok farklı bir tarza ve çekiciliğe sahip..Dizideki adından bahsetmek istemiyorum. Çünkü sürekli isim değiştirdi ama Kore'deki ismi Lee Yoon Sung..
Diğer başrol oyuncumuzda Park Min Young...Big Bang'in Haru Haru klibinde izlemiştim. Gerçekten güzel bir kadın. Dizideki adı çok hoş: Kim Na Na...
Başrol olmasada sık sık göreceğiniz iki kişi daha var. Birisi Savcı Kim Young Joo , diğeride Steve Lee .
Dizinin konusu zamanında vatanı için canını ortaya koyan 21 askerin Kuzey Kore topraklarına girip orada bir miktar düşmanı öldürdükten sonra Güney Kore'nin bu askerlere ihanet etmesi üzerine kuruludur. İhaneti yapan üst düzey 5 kişidir. Bu ihanet sonucu 21 askerden 20'si ölmüş, biri sağ kalmayı başarmıştır.(Bu kişi Steve Lee yani Lee Jin Pyo dur) Daha sonra intikam yemini eden Lee Jin Pyo ölen askerlerden yakın arkadaşının çocuğunu annesinden çalar ki bu kişi Lee Min Ho'nun oynadığı karakter Lee Yoon Sung. Bu çocuğa babasının intikamını aldırmak için onu eğitir.

CN BLUE MEGAFON himmel hüm

8 yorum
CN Blue , benim en sevdiğim Kore gruplarından birisi. Hatta FT'den sonraki en sevdiğim grup. Grup üyelerini çok seviyorum ve bence sesleri mükemmel. Gerçi son zamanlarda biraz az çalışıp albüm çıkarmasalar da onları hala seviyorum.
Aslına bakarsanız ibu grup ilk olarak 2009'da Japonya'da çıkış yaptı. 2010'da ise Kore'de çıkışını yaptı.

13 Temmuz 2013 Cumartesi

Küçük Yalanlar... Büyük Kayıplar... - breath*glc

0 yorum

Bazen ufak küçük yalanlar söylemek gerekebilir. Onları söylerken ne kadar acı çeksek de karşımızdaki kişinin mutlu olmasını istemek bu acıyı hafifletir. Biliriz, en sonunda bu küçücük beyaz yalan da ortaya çıkacak ve daha da büyük acı çekmemizi sağlayacak. Ama bir farkla bu sefer tek değilizdir. Karşımızdaki kişinin de acı çekmesine neden olmuşuzdur. Bir an onun mutlu olacağını düşünmüş yalanlımızı söylemişizdir. Ama sonunu düşünmek hiç aklımıza gelmemiştir. Bizim istediğimiz küçük yalanla bile olsa onun mutlu olmasıdır. Mutlu olmasını istemek neden kötü bir şey olsun ki? Hem onun

Bence Arkadaşlık.... himmel hüm

6 yorum
Bazen kendimi sorguluyorum. Acaba gerçekten iyi bir arkadaş , iyi bir insan mıyım?
Tabii bunun cevaplarını kendim vermem mümkün değil. Böyle çok bencilce olur bence... Onun yerine arkadaşlarımla nasıl vakit geçirdiğimi değerlendiriyorum. Bunları sizle paylaşmak istedim.

AŞK YAĞMURUNA YAKALANMAK...LOVE RAİN... - himmel hüm

1 yorum

Gerçek aşkı yaşamamış olmama rağmen Love Rain bana bu aşkın ne demek olduğunu gösterdi. Love Rain'e başladığımda Jang Geun Suk'u tanıyamamıştım. Ama 70'lerdeki haline de aşık olmadım değil ^_^ Love Rain'de en çok hoşuma giden baş karakterlerin önce anne ve babalarını canlandırıp sonra asıl hikayeye dönmeleriydi.
Asıl hikaye demişken Jang Geun Suk'un tarzı muhteşemdi!!!! Benim prensim işte daha ne bekliyordunuz :) Ama şöyle bi durum da var Im Yoon Ah 'da gerçekten çok iyiydi. Onun gülüşünü çok beğeniyorum.



12 Temmuz 2013 Cuma

Kang MinHyuk İlk ve Tek Aşkım - breath*glc

2 yorum
Ben Kang Min Hyuk’u ilk olarak Heartstring’de tanıdım. Bana çok farklı geldi. Sanki biraz tuhaftı. Bu dizideki karakterinden olabilir. :D Ama gene de onda beni çeken bir şey vardı ki ben de onu bilmiyordum. Belki de onun saflığı, gözlerinin ışığı, kalbinin sıcaklığı beni onu sevmeğe zorlamıştı. Ama bence bunlar da değil. Onun diğerlerinden farklı olması bana onu sevdirmişti. Ben bu diziden sonra onu takip etmeye başlayınca arkadaşlarım aslında bana biraz tuhaf yaklaştı. Sanki “Kang MinHyuk’u neden bu kadar sevdi ki? Bence hiç de yakışıklı değil.” Dermiş gibi. Sonra ne olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Ben Kang MinHyuk hakkında bildiklerimi söyleyip onun en güzel fotoğraflarını arkadaşlarıma gösterince bu düşünce tamamıyla değişti. İnanıyorum ki onlar da benim kadar olmasa bile Kang MinHyuk’u seviyorlar. Sonra CnBlue üyesi olduğunu ve bateri çaldığını aynı zamanda yan flüt çaldığını öğrenince işte o zaman o benim hiç bitmeyecek ilk Kore aşkım olmuştu. Artık sadece onun

To The Beautiful You - ChoiMinHo

4 yorum