13 Temmuz 2013 Cumartesi

AŞK YAĞMURUNA YAKALANMAK...LOVE RAİN... - himmel hüm



Gerçek aşkı yaşamamış olmama rağmen Love Rain bana bu aşkın ne demek olduğunu gösterdi. Love Rain'e başladığımda Jang Geun Suk'u tanıyamamıştım. Ama 70'lerdeki haline de aşık olmadım değil ^_^ Love Rain'de en çok hoşuma giden baş karakterlerin önce anne ve babalarını canlandırıp sonra asıl hikayeye dönmeleriydi.
Asıl hikaye demişken Jang Geun Suk'un tarzı muhteşemdi!!!! Benim prensim işte daha ne bekliyordunuz :) Ama şöyle bi durum da var Im Yoon Ah 'da gerçekten çok iyiydi. Onun gülüşünü çok beğeniyorum.



Gelgelelim tam olarak dizinin konusuna...70 li yıllarda Seo Jun'un (yani JGS) babası Jung Ha-Na'nın (yani Yoon Ah) annesi arasında geçen ve sonu ayrılıkla biten aşk... Daha sonra da günümüzde bir telefon kaybetme olayından dolayı tesadüfen karşılaşan Seo Jun ve Jung Ha Na nın bazen güleceğiniz bazense ağlayacağınız muhteşem aşk hikayesi...


İşte bu da çiftimizin 2011 versiyonu :) 70 lerde de çok tatlılar 2011 de de 
Mutlaka tavsiye ediyorum. Israrla tavsiye ediyorum ^_^

1 yorum:

heaven zls dedi ki...

Ne diziydi yaa ^_- Sırf Park Se Young var diye izledim vve çok güzeldi ^_^ Hüm sen burda Park Se Young'u sevmiyordun ama diğer sorduğum kişiler hep Park Se Young'u sevmişlerdi. :P :P Çok güzel yazmışsın ^_-

Yorum Gönder