13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bence Arkadaşlık.... himmel hüm


Bazen kendimi sorguluyorum. Acaba gerçekten iyi bir arkadaş , iyi bir insan mıyım?
Tabii bunun cevaplarını kendim vermem mümkün değil. Böyle çok bencilce olur bence... Onun yerine arkadaşlarımla nasıl vakit geçirdiğimi değerlendiriyorum. Bunları sizle paylaşmak istedim.

Benim öyle arkadaşlarım var ki ; ne zaman canım sıkılsa beni güldürmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Peki ben ne yapıyorum????
Benim öyle arkadaşlarım var ki; telefon ettiğimde ya da onlar bana telefon açtığında yarım saatten fazla konuşuyoruz. 2 dakika konuştuklarım arkadaşlarım değil mi yani???
Benim öyle arkadaşlarım var ki; sırf bir kitap hala çevrilmedi diye Artemis yayınevini basmak için plan yapabiliyorum.
Benim öyle arkadaşlarım var ki; köpek gördüğümüzde hemen yolumuzu değiştirebiliyoruz. Beni köpeğin önüne itenler arkadaş değil mi yani?
Çok kafa karıştırıcı bir insan olabilirim ama bunlar gerçekten benim düşüncelerim. Bu düşünceler beynimin köşelerine çekilerek sürekli beynimin içinde kavga ediyorlar. En sonunda bi kaç fikre kavuştum...


Arkadaşlık demek , sorun paylaşmak demektir.
Arkadaş demek, ağlama duvarı demektir.
Arkadaşlık demek, gerçekten bir şeylerini paylaşabilmek, bazende düşüncesizce kavga etmek demektir.
Arkadaşlık demek, bazen aynı yüzüğü 4 kişinin birden paylaşabilmesi demektir. (anlayan anlar sizi seviyorum)


6 yorum:

breath glc dedi ki...

bazı arkadaşlıkların sonu çabuk gelir. Birileri artık yorulur ve onlardan uzaklaşmaya çalışır. Ama bizlerin böyle olmadı. Gün geçtikçe herkes birbirine daha çok bağlandı. İşte bu gerçek arkadaşlık, gerçek sevgi, gerçek dostluk... (sizleri çok seviyorum) ellerine sağlık hüm

ChoiMinHo dedi ki...

Ben bu yazıyı okurken gerçekten duygulandım :( Arkadaşlığı, bizim arkadaşlığımızı çook güzel anlatmışsın :) Sizi çook ama çook seviyorum hiç bi zaman ayrılmayalım :)

heaven zls dedi ki...

Allahım ^_^ Hayatımda bu kadar güzel bir yazı okumadım ^_- Hüm çok güzel yazmışsın, mükemmelsin. Ara sıra kavgalarımız oluyor ama yine de biz buyuz işte ^_^ 4 senedir birbirini bırakmayan arkadaşlar ^_^ Gerçi bizim hüm'le 9 sene oldu ama 4ümüzün 4 sene oldu ^_^ :D :D

himmel hüm dedi ki...

doğru :) yaklaşık 10 hatta biz buyuz yüzük kardeşliği fighting!!!!

himmel hüm dedi ki...

bencede hiçbir zaman ayrılmayalım :)

himmel hüm dedi ki...

bencede gerçeklikler bu yazıda yazıyor :) umarım arkadaşlığımızın sonu gelmez

Yorum Gönder