14 Temmuz 2013 Pazar

CN BLUE MEGAFON himmel hüm


CN Blue , benim en sevdiğim Kore gruplarından birisi. Hatta FT'den sonraki en sevdiğim grup. Grup üyelerini çok seviyorum ve bence sesleri mükemmel. Gerçi son zamanlarda biraz az çalışıp albüm çıkarmasalar da onları hala seviyorum.
Aslına bakarsanız ibu grup ilk olarak 2009'da Japonya'da çıkış yaptı. 2010'da ise Kore'de çıkışını yaptı.



CN Blue isminin şifresini biliyor musunuz??
CN "Code Name" in kısaltılmışı yani "kod adı". BLUE: B demesinin sebebi "Burning Lee Jong Hyun" yani "Ateşli Lee Jong Hyun", L demesinin sebebi "Lovely Kang Min Hyuk" yani " Sevimli Kang Min Hyuk" , U demesinin sebebi " Untouchable Lee JungShin" yani "Dokunulmaz Lee JungShin" ve E demesinin sebebi de " Emotional Jung YongHwa" yani "Duygusal YongHwa"...



İşte grubumuzun biricik ve tatlıcık lideri ^_^ Jung Yong Hwa...
Onu daha grup kurulmadan önce You're Beautiful 'un sakin meleği olarak tanımıştım.

Bu diziden kısa bir süre sonra CN Blue kuruldu. Grupta solist ve lider durumda. Aynı zamanda gitarda da çok iyi. Anlayacağınız dört dörtlük. :) You're Beautiful'dan sonra da yine PSH'la You've Fallen For Me'de başrol olarak yer aldı.


Yalnız şunu da söyleyeyim: Yong Hwa lütfen sürekli saç sitilini ve rengini değiştirme!!! AntiFan kazanmak mı istiyosun?


         
                 

İşte grubumuzun en yakışıklısı ve solo gitarcısı. JongHyun
Bence çooooooooooooooooook tatlı. Sesi de mükemmel. Özellikle Come On şarkısının klibinde. Ben JongHyun'un sürekli YongHwa'nın gölgesi altında kaldığını düşünenlerdenim.
"A Gentleman's Dignity" de oynadı. Aslında dizi dünyasına yeni adım atanlardan...










İşte grubumuzun şekerparesi ve bateristi.
Çokkkk şekerrrr. Onu ilk kez YongHwa'yla You've Fallen For Me de gördüm ve o gerçekten çook şeker ve oburdu.








Grupta en sevmediğim kişi... Aslında son zamanlarda sevmeye başladım... İşte grubumuzun bas gitarcısı. Aslında CN Blue'dan önce 4 Minute'un klibinde görmüştüm. O gün bu gündür bi türlü ısınamadım Jung Shin'e...








İşte bizim CN Blue 'muz..........

8 yorum:

Paul Muad-Dib dedi ki...

Nedense herkesin sevmediği üyedir Jungshin, nedenini de anlamış değilim hani. :D Ben Jonghyun'un Yonghwa'nın gölgesi altında kaldığını düşünüyorum. Ama sanki Jonghyun da bunu istiyor gibi. :D Abisine çok bağlı.^^

Paul Muad-Dib dedi ki...

Niye öyle diyorsun? :D Bu sene hem Kore hem Japonya'da mini albüm çıkardılar.^^ Sonra diziler, konserler falan, yine de iyi çalışıyorlar. Ben de Jonghyun'un Yonghwa'nın gölgesi altında kaldığını düşünüyorum. Ama Jonghyun bu durumdan memnun gibi, abisine çok bağlı.^^

heaven zls dedi ki...

Sana katılıyorum ^_^ JongHyun'un kesinlikle çok ayrı biri benim için grupta ^_^ JongHyun da YongHwa da kendine ait özellikleriyle grupta ön plana çıkıyor ^_^

himmel hüm dedi ki...

doğru mini albümler falan ama en azından avrupa turneleri türkiye turnesi falan olabilirdi :) biraz bencilce yazılmış bi yazı evet jonghyun kendi kaşınıyo :))

heaven zls dedi ki...

Lady single larını merakla bekliyorum ^_^ Her albümleriyle coşturuyorlar beni ^_^

himmel hüm dedi ki...

doğru kesinlikle onun bendeki yeri ap ayrı

Paul Muad-Dib dedi ki...

İlk yorumum çıkmayınca gönderemediğimi sanmıştım ama göndermişim sanırım. :D
Lady'yi ben de heyecanla bekliyorum. Kore'ye karşı olan arkadaşım bile CN Blue'yla ısındı.^^

heaven zls dedi ki...

Ben Kore'yi CN Blue ile tanımıştım ^_^ Her şeyi onlara borçluyum yani ^_^

Yorum Gönder