25 Temmuz 2013 Perşembe

İlk MİM'im :)) ChoiMinHo


Mim nedir?Bilen varsa lütfen bana açıklasın :) Nasıl yazıldığını bilmediğim şu şeyi şuan ilk defa yazıyorum hadi hayırlısı :)) Bu arada bu ilkimi Zeliha'ya(heaven zls)  borçluyum teşekkürler Zeliş :)

Ben kimim?
Bu çok zor bir soru olmuş aslında çünkü kendimi tanıtmada pek iyi değilimdir :) Ama cevaplamak zorunda olduğum için bir iki şey yazmak zorundayım ve yazarken de birazcık himmel hüm'den kopya çekmek zorundayım :) Ben aynı onun gibi dersleri sevmemekte olan ve kötü bir düşüş yapan kişiyim...

Blogumuzun adı nereden geliyor?
Adını üç arkadaş koyduk... Biran önce blogumuzu açmak için hemen adını bulmamız gerekiyordu bizde aklımıza gelen ilk şeyleri yazdık :))

Blogu açmaya nasıl karar verdik?
Arkadaşlarla dışarı çıktığımızda konuşmuştuk. Benim ve kızların zaten hiç blogu yoktu hepimizin ilk hevesle açtığımız blogumuzdu :)

Niçin Kore ile ilgili bi blog?
Neden mi?? Kore benim her şeyim ♥ O ülke için oppalar için yapmayacağım şey yoktur herhalde :) Himmel hüm'ün de dediği gibi Biz Kore'ye gidicez inanıyoruz :))

Nelerden hoşlanırım?
Kore ile ilgili olan her şey benim ilgi alanımdır :) Özellikle dilleri... Beni içine çekmeyi başarmış bir dil :) Fotoğraf çekmeyi çok severim ama hiç sırf fotoğraf çekmek için bi faaliyet yapmadım :)

Vazgeçilmezlerim?
Oppalarım ve Kore dizilerim :)

Gıcık olduğum şeyler?
Kore'deki kız grupları :( Aslında pek gıcık olmam ama hiç sevmem (bazı şarkılarını dinlerim)  :/

Mimler?
Yukarıda dediğim gibi ne olduğunu dahi bilmem. Bir daha yapar mıyım Allah bilir :)

heaven zeliş --> http://heavenzls.blogspot.com/
Başka da yok :( Umarım yazdığım mimimi beğenirsiz :))

2 yorum:

Paul Muad-Dib dedi ki...

Zeliha'ya da ben açıklamıştım, sana da açıklayabilirim. :D Mim belli başlı sorulardan oluşan bedava yazıdır. :D Mimi elbette biri başlatır, bir takım sorular yazar ve önce kendi cevaplar. Sonra blog aleminde bir kaç arkadaşına ya da herhangi birilerine mimi paslar. Mimlenenler de o sorulara cevap verip yeni birini mimler. Bu süreç böylece uzayıp gider, bir mim blog blog dolanır, çeşit çeşit cevap alır. :D

ChoiMinHo dedi ki...

vaaay güzelmiş :D Bana açıklamada bulunduğun için de teşekkür ederim :)

Yorum Gönder