12 Temmuz 2013 Cuma

To The Beautiful You - ChoiMinHo




       Diziyi bitireli henüz 1 gün oldu ama çok üzülüyorum :( Ben bu diziyi aslında Kang Tae Joon yani Choi Min Ho için izlemeye başladım :) 
       Öncelikle dizi hakkında düşünlerimden bahsetmek istiyorum :) Ben bu diziyi çook sevdim. Hem Choi Min Ho olduğu için hem de konusunu beğendim. Konusu bi kere insanı içine çekiyor şahsen beni çekti :) Düşünsenize bi kız tanımadığı bi erkek  için sırf ona hayranlık duyduğu için kılık değiştiriyor ve bi erkek okuluna gidiyor. Ama doğruyu söylemek gerekirse Choi Min Ho için bende yapardım ^_^ Size bu olayın devamını anlatmak isterdim ama bence burdan okumaktansa izlemenizi tavsiye ederim :) 
       Şimdi diyeceğim şeyi sizlere bahsetmeden geçemem. Choi Min Ho dizi de ilk olarak çok çok az sinir olsanız da sonradan o kadar çok seviyorsunuz ki dünya da onun gibi birinin olduğunu düşünmüyorsunuz :) Keşke diyorsunuz keşke onun gibi biri bana onun davrandığı gibi davransa, ben onun olmasını gerçekten çok istedim :) 
      Diyeceklerimi burada bitiriyorum ve bitirirken de iki şey daha söylemek istiyorum birincisi bu diziyi kesinlikle izlemelisiniz ikincisi ise Kang Tae Joon'un dediği gibi ''Mucize çok çalışmanın diğer adıdır...'' diyorum  ve bitiriyoruum :) :) 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ahahaha ^_^ Kang Tae Joon'un meşhur sözü ^_^ Ben de izledim diziyi ve beğendim ama açıkcası senin izlediğin kadar aşık olmadım. Ama yine de süper bir diziydi, mutlaka izlemelisiniz. ^_^

ChoiMinHo dedi ki...

Diziyi izlemene ve beğenmene sevindim :) Ben Choi Min Ho'ya ayrı bi aşk yaşadığım için onu bu kadar sevmem bence güzel bişey ^_^ Yorumun için teşekkür ederim :)

heaven zls dedi ki...

Ahahaha ^_^ Üstteki arkaaş da benden ^_^

ChoiMinHo dedi ki...

hahah :D Olsun tek başıma da iyiyim ben ^_^

Yorum Gönder