16 Temmuz 2013 Salı

YILDIZLAR TOPLULUĞU SHINee - ChoiMinHo


SHINee SHINee SHINee... Benim en ama en çooook sevdiğim Güney Kore grubu :) Bu grubu ilk olarak Hello şarkısı ile tanıdım ve bir zaman sonra kendimi SHINee'ye adadım :) Grup üyelerinin hepicini çoooooook seviyorum. Onew, Jonghyun, Key, MinHo, Taemin hepsi birbirinden tatlı.... :)

SHINee 25 Mayıs 2008 yılında SBS'in Inkigayo programında ''Noona Neomu Yeppeo'' şarkısıyla çıkış yaptılar. SHINee çıkışından bu yana iki albüm, üç mini albüm ve çeşitli single'lar yayınladı. Konser turları düzenlediler (ama hala Türkiye'ye gelemediler...Beklicem bir gün gelicekler) ve kendi reality show'ları onların yıldız olmalarını sağladı. 2011 Mayıs'ta Replay single'ının Japonca versiyonunu çıkararak Japonya'da çıkış yaptı.







   Ve grubumuzun lideri Lee Jin Ki, sahne adı olarak 
daha çok Onew'i kullanır. 14 Aralık 1989 doğumludur.Grubumuzun en büyük üyesidir. Grubun lideri ve ana vokalistidir. 
     Ben Onew'in en çok sesine hayranım :) Sesi, sanki insanlar grip olur da o ses çıkar ya aynı onun gibi :) 








                                                                                         Grubumuzun diğer üyesi olan Kim Jonghyun, sahne adı olarak Jonghyun'dur. 8 Nisan 1990 doğumludur. Grubun lider vokalistidir.
  Ben Jonghyun'un en çok saçlarını beğeniyorum. Saç kesimi ve rengi güzel. Ona çok yakışmış :)











  
  
  
  
  Grubumuzun diğer üyesi olan Kim KiBum, sahne 
adı genel olarak Key'dir. 23 Eylül 1991 doğumludur.
Gruptaki ikinci ana vokalist ve rap yapanlardan biridir.
  Ben Key'in en çok çocuksu görünümünü seviyorum.Çok şeker bi yüzü var dimi :) Key'in şuan ki saç şeklini ona çok yakıştırdım kesinlikle hep böyle olmalı :) Key eğer beni duyuyorsan sana bir iltifat hep böyle kal çünkü çoook tatlısın :)  




   İşte grubumuzun benim için en değerli olan üyesi Choi Min Ho, sahne adı MinHo'dur. 9 Aralık 1991   doğumludur. Key'den ay küçüktür. Grubun ana rapçisi ve vokalistidir. Ayrıca şarkılarında birkaç tane rap yazmıştır.
  Benim için MinHo, hayatımdaki en önemli kişilerden biri :) Onu çooook ama çooook seviyorum. Onun o konuşması, duruşu, mimikleri, şarkı söylemesi daha sayamadığım bir sürü halleri beni benden alıp götürüyor. MinHo ilk olarak Hello klibinde dikkatimi çekti. Allah'ım dedim bu çocuk kim? Ona o kadar çok dikkat etmişim ki hemen onu araştırmaya başladım :) Sonra onu To The Beautiful You dizisinde izledim ve ona orada daha çok bağlandım :) En büyük hayallerimden biri Türkiye'ye gelir ve onu görürüm (İnşallah gelir o kadar çok dua ediyorum ki...)



  Grubumuzun en son üyesi olan Lee Taemin, sahne adı Taemin'dir. 18 Temmuz 1993 doğumludur. Grubumuzun en küçük üyesidir. Grubun lider dansçısı ve ikinci ana vokalistidir. 
  Ben grupta ilk olarak Taemin ile tanıştım. Yani bir dergi de görmüştüm. Ben Taemin'in en çok şu özelliğini seviyorum falan demicem çünkü diğer grup üyelerine saydığım tüm özellikler neredeyse Taemin'de var :) Ama tüm özelliklerin onda olması grupta en çok onu seviyorum anlamına gelemez çünkü MinHo'yu kimse geçemez :)




Vee sırada SHINee'nin çoook ama çoook tatlı olduğu fotoğraflar :))






4 yorum:

himmel hüm dedi ki...

Minho aşkı ancak böyle anlatılır. ben en çok jonghyun u seviyorm

ChoiMinHo dedi ki...

Teşekkür ederim :) Jonghyun'da tatlı ama MinHo bi farklı :)

heaven zls dedi ki...

Cidden harika bir anlatım olmuş, tebrik ederim ^_^

ChoiMinHo dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Yorum Gönder