14 Ekim 2013 Pazartesi

FNC Kızları AOA - himmel hüm






İşte benim en sevdiğim kız grubu : AOA (Ace Of Anjels). Nam-ı değer 7+1 melekler.
Neden mi 7+1??
Çünkü Youkyung harici tüm kızlarımız dans ediyor. Youkyung ise sadece enstürman çalıyor.

Meleklerin Hikayesi 


Yukarıda yaşayan binlerce melek arasından "7 As" a açılan kapı ve yeryüzündeki gizli yarı melek Y'nin       hikayesi... 

7 Melek, kristal kürelerinden sürekli insanların dünyasına bakıyordu ve müziklerini seviyorlardı. 

Bir gün, anahtarın koruyucusu Y, merakla yeryüzünün kapısını açtı ve diğer 7 melekle birlikte dünyaya indi.

Melekleri Tanıyalım.




 
   
                 Melek Choaya, cennet sesli.









   




Melek Seolhyunari, melekler arasında en zekisi. 












   Melek Hyejeong linus, Melekler asında en güzel.









                                                                                   



Melek Chanmi T.T , dans etmeyi seviyor.












  Melek Yunaria, su dolu bardaklarla oynamayı          seviyor. 









                                                                                   




Melek Minaring, her zaman arpla oynuyor.










   Melek Jiminel, Mandolinci ve 7 meleğin lideri.







                         
                     



                Yarı melek Y.









İlk Çalışma: Angel's Stories: ELVIS

30 Temmuz 2012

Bu klipte meleklerimiz çok tatlılar. Özellikle Y nin gelişini çok beğeniyorum ve dansları bir harika.

İkinci Çalışma: Get Out

Ben bu şarkıya bitiyorum . Bu şarkıda özellikle sonlara doğru olan ritme bayılıyorum. Off çok tatlılar.

AOA Black'ten: Moya

AOA Black ne diye sorabilirsiniz. AOA Black AOA'nin  içinde enstürman çalan kısım. İşte Y burada devreye giriyor baterisiyle. Grubun tamamına da AOA White deniyor. Ama bu çalışma AOA Black'ten. 

Ve şimdi en yenisi: Confused 

Daha çıkalı 3-4 gün oldu ama ben bunu da sevdim. Tek eksik Y hiç yok. 

İşte bu kadar!!! bu arada nerdeyse tüm meleklerimizin özel uğraşları, dizileri ve müzikalleri var. İleriki bir zamanda bunlarla da buluşturacağım sizi.



0 yorum:

Yorum Gönder